השירים שלה עיצבו את הילדות והבגרות של רבים מאיתנו ולמרות שהיא אומרת שהיא מתכננת לפרוש מעולם המוזיקה, אין ספק שהיא תותיר חותם נצחי בעולם המוזיקה, כמו זמרים גדולים אחרים כגון מייקל ג’קסון ופרדי מרקורי.

בריטני ספירס, הבלונד, הקול התינוקי והתמימות שהתפתחה במהלך השנים לסקסאפיל ומופעי ריקוד מרהיבים, היא ללא ספק אישיות שכנראה לעולם לא תשכח.

היא נכנסה לחיינו עם פופ מתקתק בשנות ה90 ושמרה על פאסון פופ משובח לצד שינויי תדמית שעשתה. אין אחד שלא יצטרף בזמזום לשיר Ops I did it again  ובימים לא שפויים לא יזכיר לעצמו ששום דבר לא נורא עם השיר Crazy. אם בריטני ספירס לפעמים משתגעת למה שאנחנו לא נרשה לעצמנו את אותו הדבר?

אפרופו שגעון, הזמרת המוכשרת, שקיבלה ביקורות נוקבות בשנים האחרונות על הפיכת מופעיה למופעי דאנס מטורפים כשהשירה נדחקה הצידה בדמוי פלייבק, עברה התמוטטות עצבים בשנת 2007 בעקבות מוות של קרובת משפחה יקרה לליבה.

שירה בפלייבק, בלייב, מופעי ריקוד- מה שבטוח, מדובר באישה חרוצה שעבדה ללא הפסקה. אין ספק שהיא גם נהנתה רבות ממה שעשתה אך יכול להיות שבתוך כל הפרסום והאהדה היא נשארה לבדה דווקא כשהייתה זקוקה לתמיכה.

האפוטרופוסיות על בריטני

מאז האירוע ב2007, נמצאת בריטני ספירס תחת החסות של אביה, ג’יימי ספירס שאחראי לכל החלטות חייה. בהתחלה זה עבד טוב וספירס לקחה את הזמן לטפל בעצמה ולהתייצב בחזרה וגם המשיכה להופיע ולהקליט אלבומים

עם זאת, בשנים האחרונות האפוטרופוסיות של אביה יצאה מכלל שליטה. בריטני מרגישה טוב כבר הרבה מאוד זמן ורוצה לנהל את חייה אך אביה השתלט על כל הונה ומקציב לה סכומים קטנים בלבד למחייתה, בעוד שהוא מרוויח כ12 מיליון דולר בשנה מביתו המפורסמת.

בעלה לשעבר, קווין פדרליין נאלץ לבקש צו הרחקה לשני בניו המשותפים עם בריטני מאביה, ג’יימי ספירס בעקבות תקרית אלימה עם אחד הבנים.

בריטני פנתה כבר כמה פעמים לבית המשפט בבקשה לבטל את האפוטרופוסיות, תוך כדי תמיכה מאימא שלה ומאחיה ובינתיים הרשתות החברתיות שלה מנוהלות באופן ברור על ידי אנשים חיצונים ללא הסכמתה וידיעתה בדיוק כמו כל חייה.

כל שנשאר לנו, הוא לקוות שBritney Bitch  תקבל בחזרה את כל ה Prerogatives  שלה ואת חייה וחירותה בחזרה. ואם היא תחליט להשאר בעולם המוזיקה, להקליט שירים חדשים ולצאת לסיבוב הופעות, העולם רק ירוויח.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן