אנחנו בתקופה בה הזמן פנוי מתחיל לצאת מחיינו. הסגר נהיה קל יותר, כמה מאיתנו חוזרים לעבוד, ילדים חוזרים למסגרות החינוך אבל אני מזמין אתכם לא לוותר על הזמן הפנוי המועט שנשאר לכם ולבלות אותו לצד משחקי מחשב מהנים שכול אחד מכם יכול לשחק בהם. תקופת הקורונה החזירה רבים מאיתנו למשחקי המחשב, עם השנים הדבר יצא מהשגרה שלנו, בגלל שהתבגרנו, בגלל שנוצרו לנו עוד עיסוקים חשובים יותר בחיים. משחקי המחשב נהפכו לפחות חשובים בחיינו. אבל תקופת הקורונה יצרה לנו זמן פנוי וזהו הזמן הטוב ביותר למלא אותו במשחקי מחשב. בטור זה אמליץ לכם על כמה משחקים שכול אחד מכם יכול לשחק בו.

סדרת משחקי GTA

GTA, סדרת המשחקים האגדתית, אומנם לא הוציאה זמן רב משחקים חדשים אבל היא עדיין נשארה רלוונטית. עלילת המשחק והשליטה בו היא פשוטה למדי, סיפורו של פושע שמנסה לשקם את חייו אך חוזר אל הפשע בכדי להתעשר ולהציל את עצמו. זהו משחק אינטראקטיבי בו אתם יכולים להזיז את השחקן ברחבי הערים השונו. משחק מצוין בו אתם יכולים להתנסות בחוויות רבות, ממרוץ מכוניות ועד משחק גולף.

סדרת משחקי CALL OF DUTY

סדרה זאת מתמקדת במלחמות ובצבא כאשר תוכלו לשחק חייל כזה או אחר שנמצא בסיטואציות שונות של קרב. הייחוד של משחק זה הוא שישנה היצמדות להיסטוריה מסוימת ולסיפור מורכב מלא מערכות יחסים, הגיבור יסתובב במערכות קרב שונות, וינסה לשרוד ולנצח את האויב, אך תוך כדי המשחק , יהיו אירועים מעניינים ומפתיעים שיתנו למשחק אווירה מעניינת יותר. אמנם המשחק מבוסס על לחימה ויריות אבל הוא לא גראפי מדי ולכן הוא מתאים לאלו מכם שאוהבים את ז’אנר משחקי המלחמה.

סדרת משחקי THE SIMS

סדרה שידועה להרבה מאתנו עוד מימי הנעורים העליזים. זהו משחק סימולציה, בו אנחנו יכולים ליצור דמות ובעצם בונים לה חיים , שגרה ומערכות יחסים. משחקי הסימס השונים השתפרו עם השנים וכך בעצם ישנם יותר אפשרויות ועולם עשיר יותר בכול משחק ומשחק. הדמות עובדת בעבודה, מרוויחה כסף, יוצרת מערכות יחסים, מרגישה רגשות. משחק מעניין ביותר שנותן לנו הזדמנות ליצור לעצמנו חיים מקבילים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן