בליל חג המולד הולך להתרחש לו נס, עונת הNBA תפתח. כן אפשר להשתמש בביטוי “נס” מכיוון שמדובר במעשה כמעט בלתי אפשרי בתקופת הקורונה. כמעט 20 קבוצות, 72 משחקים לכול קבוצה, עונה שלמה אינטנסיבית ביותר, מאות שחקנים שחיים בשביל הכדור והטבעת וצמאים להמשיך לעשות את מה שהם אוהבים. לפי איך שהנהלת הNBA הצליחה להפוך את פלייאוף הבועה להצלחה מסחררת נראה שהליגה נמצאת בידיים טובות. מצד שני אלוהי הקורונה לא מבחין בין ענפי ספורט ואנשים והכול קם ונופל על האנשים שמתנהלים בתוך הליגה. האם השחקנים יקשיבו להנחיות? האם לכול קבוצה יהיו משאבים מספקים?

העברות כבר לא קורות בקיץ

עונת הטריידים בינתיים עוברת ללא הפתעות גדולות, למרות שבתחילתה היה נראה כי נראה כמה מעברים גדולים. יאניס אנטטקומפו נשאאר במילווקי, ג’יימס הארדן נשאר ביוסטון, קליי תומפסון אומנם נפצע לעוד שנה אך נראה שלגולדן סטייט יש עדיין סיכוי. אין הדבר אומר שהקבוצות יישארו כמו שהם עכשיו לשאר העונה. בהחלט יכול להתקיים תרחיש בו הליגה תצא לפגרה בעקבות הדבקה מוגברת ולפיכך יתקיים לו חלון העברות חדש בהמשך. בכול מקרה, גורם נוסף שישפיע על העברות הוא שחקנים שידבקו להם. קבוצות הNBA הן בחלקן עשירות מאוד ובחלקן קצת פחות. מעניין להבין אם נגיע למצב בו רק הקבוצות בעלות המשאבים יוכלו להרשות לעצמן סגל רחב וכישרוני שיחפה על מכת ההדבקות שצפויה להתרחש.

אין אוהדים יש משחקים

אחד מפלאי פלייאוף הבועה הוא היכולת של המשחקים להפוך למלהיבים מבלי שאוהדים ישבו באצטדיון. סביר להניח שהדבר קרה בגלל שכול המשחקים נערכו במקום אחת, בעיר אחת והכול קם ונפל על מערכות היחסים בין השחקנים. מה יקרה בשאר העונה? ללא אוהדים? אין לדעת.ליגת ה NBA מתבססת בהרבה על האוהדים שלה, על יריבויות בין קבוצות וערים,על היסטוריה של סכסוכים בין שחקנים. ללא כול אלו נשאת השאלה, האם נצליח להמשיך ולהתלהב מהספורט רק בזכות המשחק עצמו? על אילו קבוצות ומשחקים חל דבר זה? אין ספק זאת הולכת להיות עונה אחרת ומיוחדת , אוהדי הnba  יעמדו למבחן כאשר יצטרכו למצוא כול משחק ומשחק כמלהיב.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן